tisdag 3 maj 2011

When I move you move.

Sitter och lyssnar igenom massa gamla låtar. Man känner för att röra på sig, kanske borde jag börja göra så som jag gjorde förut, tre timmar dans framför spegeln. Kanske en bra träning, som definitivt är rolig också. Jag söker en träningspartner, kanske inte en som ska ska framför spegeln med mig, men en som kan följa med till gymmet. En som kan peppa mig att gå till gymmet och en som jag kan peppa att gå till gymmet. En som är rolig att umgås med också, det är ju ett stort plus.

Tänkte att jag skulle köpa mig ett kort på Sportlife, kommer mest befinna mig vid Ullevi eller här på gymmet tre minuter ifrån mig. Jag vill ju träna, men jag känner att jag behöver någon som peppar mig nu i början för jag tycker faktiskt inte det är så roligt att träna. Jag vet ju att jag måste, men då blir det på något sätt inte alls speciellt spännande. Att tvinga sig till något blir aldrig någon succé.

Tänkte att jag skulle gå ut och gå/springa/jogga/powerwalka senare ikväll när jag ska hämta bilen som jag ska låna några dagar.

Jag mår by the way bättre idag. Jag vet inte vad det är med min kropp, måste nog börja ta hand om den bättre det vill säga, börja träna och äta mindre junk.

Nu blir det annat. Så ha en underbar tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar