tisdag 10 maj 2011

Update...

Det var ett tag sen som jag uppdatera nu, tycker inte alls att det är roligt just nu, så därav pausen eller de enstaka inläggen. Men kanske blir det bättre.

Helgen har varit toppen, på lördagen var jag och shoppa med mamma på Frölunda torg. På lördags kvällen firades Anna då hon fyllt 25. Men det blev en tidig hemgång för mig. Kunde inte riktigt släppa loss, var inte riktigt på det där humöret och tröttheten vann vid halv 1 och jag blev hämtad av finaste kärleken.
Söndagen var också härlig i det vackra vädret, då firade vi sambons syster med god mat och trevligt sällskap.

Nu är det bara jobbet som gäller i veckan och att små fixa här hemma. Tänkte att jag skulle måla grillen i lite roliga färger för den ser alldeles för tråkig ut just nu, får hoppas på att jag lyckas med den också att det inte ser ut som ett barn har vart och kladdat på den.

Nu får jag snabba mig så att jag hinner i tid till jobbet.

Ha en fin tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar